REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO JOHN DOG WWW.JOHNDOG.PL Wersja obowiązująca od: 29.10.2025 Spis treści Jeżeli tutaj trafiłeś to niezawodny znak, że czytasz regulaminy i dbasz o swoje interesy, doceniamy to! Dlatego przygotowaliśmy i przekazujemy Ci ten dokument, żebyś w prosty sposób mógł sprawdzić jak składać zamówienia w naszym sklepie, jak zawierać umowę sprzedaży, jak od niej odstąpić, czy jak składać reklamację. 1. KIM JESTEŚMY I JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI KONTAKTOWAĆ Gdy w Regulaminie piszemy: My, nasze, nas – chodzi o nas jako o Sprzedawcę, czyli JOHN DOG GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Dąbrówce, ul. Logistyczna 7, 62-070 Dąbrówka, NIP:7792463741, REGON: 367136181, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000903585 Nasza strona/nasz sklep – mamy na myśli www. https://johndog.pl/ W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres email: [email protected] (w sprawie obsługi) [email protected] (w sprawie reklamacji) [email protected] (w sprawie zwrotu) Możesz do nas również zadzwonić – telefon: +48 533 568 955. Jesteśmy dostępny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00. 2. JAK ROZUMIEĆ POJĘCIA UŻYWANE W REGULAMINIE Żeby czytało Ci się łatwiej, wyjaśniamy kilka słów, których używamy później: Użytkownik – to Ty albo inna osoba, która korzysta ze sklepu. Konsument – to osoba fizyczna, która kupuje niezawodowo, czyli zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością zawodową. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – to osoba prowadząca działalność, która zawiera z nami umowę o charakterze niezawodowym i dzięki temu korzysta z części praw konsumenckich. Konto – to Twoje bezpłatne konto w sklepie, dzięki niemu łatwo sprawdzisz historię i status zamówień Produkty – to wszystkie towary, które oferujemy w sklepie. Zamówienie – to Twoje oświadczenie woli, że chcesz kupić konkretne Produkty na warunkach z Regulaminu. 3. KILKA PODSTAWOWYCH ZASAD Korzystając z naszego sklepu, akceptujesz ten Regulamin. Zachęcamy Cię też do przeczytania Polityki prywatności i informacji o cookies – tam wyjaśniamy, jak dbamy o Twoje dane i jak działa strona. Żeby wygodnie korzystać ze sklepu, potrzebujesz urządzenia z dostępem do Internetu, aktualnej wersji przeglądarki internetowej, aktywnego adresu e‑mail oraz włączonych plików cookies w zakresie opisanym w naszej Polityce Prywatności. Dzięki temu koszyk działa prawidłowo, a my możemy sprawnie potwierdzać Twoje zamówienia. Ten Regulamin opisuje zasady zakupów w naszym sklepie internetowym. Jest jednocześnie regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży na odległość. 4. JAK ZAŁOŻYĆ KONTO UŻYTKOWNIKA Założenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne. Jeśli wolisz, możesz złożyć zamówienie bez zakładania Konta. Aby utworzyć Konto, podajesz swoje imię i nazwisko, adres email, który będzie Twoim loginem, oraz ustawiasz hasło. Dla Twojego bezpieczeństwa zalecamy mocne hasło – najlepiej co najmniej 12 znaków z dużymi i małymi literami, cyframi i znakami specjalnymi. W każdej chwili możesz zaktualizować swoje dane w Koncie Użytkownika. Jeśli chcesz usunąć Konto, napisz do nas na [email protected]. Usunięcie Konta nie wpływa na złożone wcześniej zamówienia i obowiązki z nimi związane (np. reklamacje). 5. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE I ZAWRZEĆ Z NAMI UMOWĘ Zamówienia możesz składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Realizację Zamówień prowadzimy w dni robocze (poniedziałek–piątek w godzinach 6:00–20:00) oraz w soboty (6:00–14:00). Zakupy przebiegają prosto: wybierasz Produkty, przechodzisz do koszyka, uzupełniasz dane do dostawy i płatności, akceptujesz Regulamin i klikasz „Kupuję i płacę”. Zanim potwierdzisz zamówienie, pokazujemy Ci łączną cenę z podatkami i kosztami dostawy. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas dwa emaile. Najpierw wyślemy Ci potwierdzenie, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Później – po zaksięgowaniu płatności – wyślemy potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. W tym momencie umowa sprzedaży zostaje zawarta. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych liczonych od momentu zaksięgowania płatności, chyba że w opisie produktu widzisz inny termin. O postępach informujemy Cię emailem oraz w Koncie Użytkownika. Jeśli przez pomyłkę wpiszesz nieprawidłowy adres e-mail lub adres dostawy, daj nam znać jak najszybciej — postaramy się pomóc, o ile będzie to możliwe, choć za skutki takiej pomyłki nie odpowiadamy. 6. JAK ROZLICZAMY ZAMÓWIENIE CZYLI CENY, PŁATNOŚCI I FAKTURY Wszystkie ceny za Produkty podajemy w złotych polskich i uwzględniam w nich podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koszt dostawy wyświetlamy na etapie składania zamówienia, tak abyś z góry wiedział, ile zapłacisz łącznie. Możesz wybrać formę płatności za Zamówienie spośród form wyświetlonych podczas procesu zakupowego. Płatności przyjmujemy z góry: możesz zrobić tradycyjny przelew, skorzystać z płatności Blikiem, zapłacić kartą albo zapłacić online przez Tpay. Wybierając Tpay, akceptujesz ich regulamin podczas finalizacji płatności. Jeśli nie otrzymamy płatności w ciągu 3 dni roboczych, możemy anulować Twoje zamówienie, aby nie blokować towaru. Niezależnie od wybranej metody zapłaty, wystawimy Ci fakturę w formie elektronicznej i wyślemy ją na Twój adres email. Akceptując Regulamin, zgadzasz się na efaktury. 7. JAK DOSTARCZAMY ZAMÓWIENIA Dostarczam zamówienia na terenie Polski oraz do wybranych krajów Unii Europejskiej. Aktualne metody i koszty dostawy znajdziesz w zakładce „Dostawa” na stronie sklepu. Gdy tylko nadamy Twoją przesyłkę, poinformujemy Cię o tym emailem. W wiadomości znajdziesz informacje ułatwiające śledzenie paczki. 8. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ ODSTĄPIĆ OD ZAMÓWIENIA Jeśli kupujesz jako konsument lub jako przedsiębiorca na prawach konsumenta, masz 14 dni, aby odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Termin liczę od dnia, w którym Ty albo osoba przez Ciebie wskazana (inna niż przewoźnik) odebrała produkt. Jak to zrobić? W zakładce „Reklamacje i zwroty” znajdziesz prostą instrukcję oraz wzór oświadczenia. Wystarczy, że wyślesz nam oświadczenie i odeślesz produkt. Koszt odesłania produktu ponosisz Ty. Jeśli zwracasz całe zamówienie, oddamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszt najtańszej oferowanej przez nas metody dostawy. Zrobimy to nie później niż w ciągu 14 dni od chwili, gdy otrzymamy Twoje oświadczenie o odstąpieniu. Możemy wstrzymać zwrot pieniędzy do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do chwili, gdy pokażesz nas dowód nadania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Jeśli zwrócony produkt będzie uszkodzony, używany, niekompletny lub zniszczony, po oszacowaniu wartości szkody lub używania w stopniu wykraczającym poza konieczny do stwierdzenia jej cech i funkcjonowania – możemy odpowiednio pomniejszyć kwotę zwrotu. Pamiętaj, że prawo odstąpienia nie dotyczy: produktów wykonanych na Twoje indywidualne zamówienie, produktów szybko psujących się lub z krótkim terminem przydatności, produktów zapieczętowanych, których po otwarciu nie można zwrócić z uwagi na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych – jeśli opakowanie zostało otwarte. 9. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ REKLAMOWAĆ PRODUKTY Chcemy żebyś był zadowolony z zakupów, dlatego oferuję nowe Produkty, wolne od wad. Jeśli jednak zauważysz wadę albo Produkt zostanie uszkodzony w transporcie, daj nam znać jak najszybciej. W razie szkody w transporcie zgłoś to także kurierowi – brak zgłoszenia nie odbiera Ci praw ustawowych, ale pomaga nam dochodzić roszczeń u przewoźnika, ubezpieczyciela lub naszego dostawcy. Jeśli kupujesz jako konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, odpowiadamy za zgodność towaru z umową na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. W okresie odpowiedzialności możesz żądać naprawy albo wymiany towaru, a gdy spełnione są warunki ustawowe – także obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Te dwa ostatnie uprawnienia przysługują Ci w sytuacji, gdy doprowadzenie Produktu do zgodności z umową jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów, gdy mimo podjętych prób nie doprowadzimy go do zgodności, albo gdy jest jasne, że nie zrobimy tego w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie. Jeśli kupujesz jako przedsiębiorca inny niż przedsiębiorca na prawach konsumenta, nasza odpowiedzialność jest ograniczona do szkód spowodowanych umyślnie lub w wyniku rażącego niedbalstwa oraz – co do zasady – do wartości produktu, z którym ta odpowiedzialność jest związana. Dokładną instrukcję zgłaszania reklamacji znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie bez zbędnej zwłoki – maksymalnie w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 10. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ WYRAZIĆ OPINIĘ O PRODUKTACH Możemy poprosić Cię o opinię o Produktach (np. poprzez Trustpilot). Zaproszenie wyślemy wyłącznie, jeżeli wyrazisz na to specjalną zgodę na etapie finalizacji zamówienia. Przed kliknięciem „Kupuję i płacę” możesz zaznaczyć odpowiednie okienko „Opinia o produktach”. Jeśli masz Konto, możesz w każdej chwili wycofać zgodę po zalogowaniu w zakładce „Moje konto”. Szczegółowe warunki i zasady rejestracji konta na platformie Trustpilot.pl oraz korzystania z tego konta, jak również zasady składania opinii za pośrednictwem platformy Trustpilot.pl, dostępne są na stronie https://legal.trustpilot.com/for-reviewers/terms-of-use-for-consumers12. 11. JAKIE SĄ PROCEDURY POLUBOWNEGO ROZSTRZYGANIA SPORÓW Jeśli pojawi się spór, zawsze proponujemy najpierw kontakt z nami – zwykle znajdujemy rozwiązanie. Możesz również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu masz możliwość zwrócenia się: do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów o udzielenie pomocy. Szczegółowe informacje dotyczące alternatywnych pozasądowych metod rozwiązywania sporów znajdziesz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem internetowym http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. 12. W JAKI SPOSÓB ZMIENIAMY REGULAMIN Czasem musimy zaktualizować Regulamin, na przykład, gdy zmieniają się przepisy prawa, metody płatności czy funkcje sklepu. O każdej zmianie poinformujemy Cię w sklepie z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiany wchodzą w życie nie wcześniej niż po 14 dniach od ich opublikowania, chyba że przepisy wymagają innego terminu albo wprowadzamy zmiany o czysto technicznym charakterze, które nie pogarszają Twojej sytuacji. Zmiany nie dotyczą umów sprzedaży zawartych przed ich wejściem w życie – takie zamówienia realizujemy na dotychczasowych zasadach. Jeśli nie akceptujesz nowych zasad, możesz rozwiązać umowy o usługi elektroniczne, na przykład poprosić o usunięcie Konta. 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Stosujemy prawo polskie. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają w szczególności: Kodeks cywilny, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawa o prawach konsumenta oraz przepisach dotyczących ochrony danych osobowych (RODO i ustawa o ochronie danych osobowych). Ten Regulamin udostępniamy Ci bezpłatnie. W każdej chwili możesz go pobrać, zapisać na swoim urządzeniu i wydrukować, żeby mieć go pod ręką podczas zakupów.