ZWROTY

Chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt? Możesz to zrobić, przesyłając nam w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówionych produktów oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów używania oraz powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym i z oryginalnymi metkami. Koszty odesłania produktu ponosi Kupujący.

W celu rezygnacji z zakupu:

  1. Jeżeli nie chcesz korzystać z powyższej metody za pośrednictwem wygodnezwroty.pl, możesz też pobrać i wypełnić formularz odstąpienia od umowy z zaznaczonymi na nim zwracanymi produktami i przesłać go wypełniony, i podpisany w terminie 14 dni od dnia odebrania zamówienia na adres mailowy: zwroty@johndog.pl lub pocztą na adres:

    John Dog Group Sp. z o.o.
    ul. Wiśniowa 20
    62-052 Komorniki

  2. Towar wraz z podpisanym formularzem spakuj do koperty lub pudełka i odeślij w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Pamiętaj, by właściwie zabezpieczyć zwracane produkty na czas transportu. Wyślij paczkę na wskazany wyżej adres (kurierem lub pocztą).


O zwrocie pieniędzy zostaniesz powiadomiony mailowo. Zajmuje to maksymalnie 14 dni od momentu poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy. Termin ten może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania zwracanego produktu lub dostarczenia potwierdzenia jego nadania.

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności, którą wybrałeś podczas składania zamówienia.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, wysłanych na koszt odbiorcy oraz do paczkomatów.

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia produktu możesz złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację, prosimy pobrać i wypełnić formularz reklamacyjny. Wypełniony i podpisany formularz prześlij na adres mailowy: reklamacje@johndog.pl

Aby przyspieszyć reklamację, zalecamy dołączenie zdjęć dokumentujących wadę lub uszkodzenie.
Jeśli reklamacja dotyczy karmy lub przysmaków prosimy o podanie nr partii produkcyjnej znajdującego się na opakowaniu.

Pamiętaj, że mamy prawo prosić o odesłanie do nas reklamowanego produktu na adres (dotyczy umów zawartych przed 01.01.2023):


John Dog Group Sp. z o.o.
ul. Wiśniowa 20
62-052 Komorniki
z dopiskiem „Reklamacja”.

Prosimy, aby reklamowany towar przekazywany do John Dog Group sp. z o.o. był czysty (wyprany, umyty)”. W przypadku otrzymania zabrudzonego produktu, który z przyczyn higienicznych nie może zostać przekazany do naprawy, produkt zostanie odesłany do klienta, do wyczyszczenia, wyprania, zgodnie ze wskazówkami na karcie produktu lub wszywkami w produkcie.

Więcej informacji o zwrotach i reklamacjach można znaleźć w Regulaminie Sklepu.